מחפשים פעילות משפחתית לקיץ?

רוצים לדעת איך לעבור את החופש הזה בשלום ובכיף?

המאמר הזה בשבילכם
הקיץ הגיע ואתו הזמן שלנו לבלות יחד עם בני המשפחה והחברים, כל השנה אנו עובדים או לומדים ולא תמיד יש לנו את הפנאי לשבת עם הילדים או ההורים ולעשות כיף יחד ובעצם להשקיע בדבר הכי חשוב שיש לנו שזה המשפחה.

חם!! זה האמת, אנחנו חושבים לעצמנו, עד שיש לנו זמן לישון קצת יותר… בוא נתן לילדים לשחק במחשב ונישן לנו בנחת עד הצהרים… ואז מתחילות המריבות של הילדים המתוקים, הוא לקח לי!! תביא את זה כבר!! אמא תגידי לו… אבא הוא הרביץ לי ועוד ועוד.. אנחנו יוצאים מהמיטה ומנסים להשליט קצת סדר… אבל זה לא הולך לנו בדיוק ואנו מתייאשים. מתסכל!!
כדי להיכנס לחופש בצורה בריאה וטובה ולצאת ממנו במקסימום ניצול ועם כוחות לשנה הבאה אנו צריכים לבנות לעצמנו את החופש לפי שלושה דברים:

מעלת הסדר יום

ילדים, נוער ומבוגרים צריכים סדר יום, כל השנה ובפרט בחופשה, כן כמו שזה נשמע, סדר יום.

  • באיזה שעה קמים?
  • מתי הולכים לאכול ואיפה?
  • מה אוכלים?
  • מתי נצא לטייל?
  • ומה הם החלופות שלנו למקרה שנוצר לנו זמן פנוי?


ברגע שאנחנו נתכנן עם המשפחה שלנו את סדר היום המשותף שלנו, כמה ימים מראש, הילדים ואנחנו ניהיה רגועים יותר ונדע לקראת מה אנו הולכים ומה אנו עושים. כמובן שצריך לזכור את המשט החשוב 'כל תכנית היא בסיס לשינויים', נכון שתכננו תכנית אבל ייתכן שיבואו דברים שיגרמו לה להשתנות, נקבל את השינויים בהבנה ונזרום איתם.

פעילות משפחתית עם ערכים

דבר נוסף, כבני אדם אנו מחפשים פעילות משפחתית שתוסיף לנו תוכן, שתלמד אותנו משהו נוסף.

אם כל היום נעסוק רק בטיולים או בסרטים לאט לאט זה ימאס עלינו ונתחיל להיות קצרי רוח וגם ילדנו, או שנתכמר למסכים ולא נוכל להפעיל את הראש שלנו שיתחיל לחשוב ולהתפתח.

החופש שלנו יכול להיות הזדמנות טובה מאד לפיתוח, חושים, ידע ויכולות בנו ובילדים ומצד שני יכול להיות מדרון חלקלק לשבירת מסגרת ורכישת הרגלים לא טובים באכילה, שינה, ותעסוקה חסרת כל תוכן שממנה מגיעים לאסונות ודברים לא רצויים.

טיולי טבע

כדי להתגבר על המורכבות הזו צריך לשלב בפעילות שלנו, פעילויות ומשחקי תוכן לצד טיולים בטבע שנתן לנו הבורא, אם אתם חובבי מים תכננו לעצמכם טיול בנחלי ארץ ישראל המדהימים, אם אתם חובבי מחשבה תכננו לעצמכם קפיצה לחדר בריחה ועוד ועוד.

טיולי הטבע נותנים לנו מרחב לנפש ובריאות לגוף הם נותנים את האפשרות לראות את העולם מהצד הטבעי שלו והאוויר של הנחלים נותן בריאות ללב ומזור לנשמה.

כאשר אנחנו מחפשים פעילות עם תוכן, נעדיף תמיד פעילות שיכולה לתת מענה לכל המשפחה והחברים שאיתם אנו רוצים לצאת לטייל וליהנות, פעילות שמצד אחד תיתן לנו את התוכן והערכים שאותם אנו רוצים ללמוד ומצד שני שהפעילות תהיה אטרקטיבית שמחברת את בני המשפחה יחד.

יש מגוון של פעילויות שיכולות לתת מענה לפעילות המשותפת יחד, החל מפעילויות ODT שונות, ממשיך בפעילות קטיף ויצירה ועוד ועוד…

פעילות משפחתית לקיץ

פעילות משפחתית לקיץ ההמלצה שלנו

אצלנו בסדנאות להכרת חגי ישראל, פתחנו את האופציה להגיע אלינו ולהשתתף בפעילות ערכית וחווייתית לכל המשפחה ואפשר גם לבוא עם חברים קרובים.

בפעילות שלנו, נספר לכם על השופר, נציג לבם את סוגי השופרות השונים, שופר מקרן של ראם או שופר מקרן של דישון (אנטילופה), שופר מקרן של יעל ועוד ועוד,

לאחר ההסבר החוויתי על השופרות השונים ועל סיפור השופר מקרן הכבשים בו אנו תוקעים, כל משפחה תבחר לעצמה קרן אמתית של כבש ותחל בתהליך משותף ליצירת השופר.

בתחילה ננסר את הקרן, לאחר מכן נשייף אותו במכונת השיוף המיוחדת ונוריד לו את כל האבק, ובסוף נבריק אותו עד שהוא יפה כמו אבן חן מיוחדת.

תוכלו גם לחוות את התקיעה בשופרות הגדולים והמיוחדים שיש רק אצלנו.

את השופר שהכנתם תוכלו לקחת אתכם לבית, לתקוע בו ולהיות מוכנים לתקיעת של ראש השנה
זו דוגמא לפעילות שנותנת את כל המענה למה שמשפחה יהודית מחפשת וצריכה, גם פעילות חווייתית, גם ערכים וגם חוויה ערכית, יצירתית ומגבשת לכל המשפחה.

שתפו באהבה
סדנאות חוויה יצירתית

סדנאות חוויה יצירתית

פעילות הסדנאות להכרת חגי ישראל הקיפה והגיעה ללמעלה מ-3537 נקודות בארץ ובעולם ומתרחבת בהתאם לחזון שהסברת הפנים והקניית הערכים בדרך נעימה ושמחה צריכה ויכולה להגיע לכל אחד ואחת. הסדנאות מופעלות במקצועיות ובהתאמה אצל כל המעוניינים בכך לרבות גנים, בתי ספר, מתנ"סים, קיבוצים, מושבים, רשויות, קהילות, חברות, ארגונים, עמותות, ירידים ופסטיבלים, אירועים ופעולות משפחתיות ועד לפעולות ממשלתיות וכלל ארציות.

סדנאות ופעילויות

קופת צדקה צבעונית מעץ סדנת יצירת קופת צדקה מעץ, מתאימה במיוחד להפעלה לקבוצות של הגילאים הצעירים ולהפעלה בהפנינג ויריד פתוח. הסדנה מומלצת בדרך כלל לתלמידים ולתלמידות עד כיתות ד' ובמיוחד לילדי הגנים. זוהי פעילות מותאמת לגיל הרך שאין בה משהו מורכב. הילדים מאוד נהנים לצבוע בגואש ובצבעי הטוליפ את הקופות האישיות שלהם. כמו בכל סדנה, […]

יצירת פמוטים מעץ זית לשבת וחג סדנת יצירת פמוטים מענפי זית היא פעילות ייחודית בנושא השבת עם עבודה בעץ ולמידה משמעותית על הדלקת נרות השבת והחגים. כל סדנאות השבת, ובמיוחד הסדנאות שכוללות עבודה בעץ, מופעלות בהצלחה רבה בכל המגזרים והגילאים וסדנת הפמוטים היא מהסדנאות המבוקשות ביותר. ניתן להפעיל את הסדנה בפני עצמה או לשלב 2 […]

קופת צדקה אמנותית בצריבת חול סדנת יצירת קופת צדקה מזכוכית, זוהי פעילות ייחודית שכוללת תוכן ערכי ומותאם למשתתפים בנושא חסד ונתינה והפעלת כלים יצירתיים. הפעילות מומלצת לילדים מגילאי כיתה ג' ומעלה, לקבוצות, לקייטנות, הפעלה לבר ובת מצוה, לבני ובנות נוער ולמבוגרים. אנו מפעילים בהצלחה את הסדנה לכל הגילאים והמגזרים בכל רחבי הארץ. כולם מתחברים לתוכן […]

הורדת קטלוג הסדנאות

בקטלוג זה ניתן לך מידע אודות הסדנאות הרלוונטיות לחודשים הקרובים.

לחצו על כפתור ההורדה להורדת הקטלוג

בקשת הצעה לפעילות

פעילות משפחתית לקיץ

ניצור קשר להתאמת הפעילות הטובה ביותר

סדנאות יצירה פעילות לילדים בקיץ חגי ישראל

אכפת לנו מאוד

להעניק שרות מקצועי, מהיר ומסביר פנים, מהרגע הראשון של הקשר ועד לסיום הפעילות

בקשת הצעה לפעילות

פעילות משפחתית לקיץ

פניה פעילות משפחתית לקיץ

ניצור קשר להתאמת הפעילות הטובה ביותר

למידה משמעותית + חוויה יצירתית

פעילות משפחתית לקיץ

נקודות על הסדנא