סדנאות קיץ לילדים בחופש הגדול

סדנאות קיץ חינוכיות וחווייתיות: הקיץ של הילדים שלכם עומד להיות מרתק!

החופש הגדול כבר כאן, והילדים שלכם מחפשים דרכים להעביר את הזמן בצורה מהנה ומעשירה. סדנאות חינוכיות וחווייתיות הן פתרון מושלם עבורם, ומאפשרות להם ליהנות מפעילויות מרתקות תוך למידת דברים חדשים ופיתוח כישורים חשובים.

הקיץ הגיע והילדים יוצאים לחופש הגדול! זהו זמן מושלם עבורם להשתחרר מהלחץ של בית הספר, ליהנות מפעילויות מהנות ומרתקות וללמוד דברים חדשים.

מדריך זה מציג מגוון סדנאות חינוכיות וחווייתיות שתוכלו להציע לילדים במסגרת קייטנה שתפעילו בחופש הגדול. הסדנאות מותאמות לילדים בגילאים שונים ומכסות מגוון רחב של נושאים, כך שכל ילד יוכל למצוא סדנא שתהיה לו מעניינת ומתאימה.

מגוון רחב של סדנאות קיץ

הסדנאות המוצעות במסגרת קייטנות רבות הן מגוונות ומותאמות לילדים בגילאים שונים. הן כוללות, בין היתר, סדנאות מדעים וטכנולוגיה, אמנות ויצירה, ספורט ופעילות גופנית, מוזיקה, בישול ואפייה, טבע וסביבה, היסטוריה ומורשת, שפות זרות ופיתוח אישי.

למידה דרך חוויה

הסדנאות משלבות למידה חווייתית תוך שימוש במגוון שיטות הוראה יצירתיות. הן מאפשרות לילדים לגלות את כישוריהם ויכולותיהם, לפתח את החשיבה העצמאית והיצירתית, ולשפר את מיומנויותיהם החברתיות.

סדנאות קיץ ילד מציג את החלה שהכין סדנאות לקיץ, סדנאות קיץ לילדים

צוות מדריכים מיומן ואווירה נעימה:

הצוות המפעיל את סדנאות הקיץ מורכב ממדריכים מיומנים ומנוסים, אשר דואגים ליצור אווירה נעימה ותומכת לכל ילד. הם מעודדים את הילדים להשתתף באופן פעיל, לשאול שאלות ולגלות סקרנות.

הזדמנות ללמידה חינוכית וחווייתית

הסדנאות החינוכיות שלנו הן הזדמנות נהדרת עבור ילדים ליהנות מהחופש הגדול תוך למידה משמעותית וחווייתית. הן מאפשרות להם להרחיב את אופקיהם, לפתח תחביבים חדשים ולקשור קשרים חברתיים חדשים.

סדנאות קיץ לילדים

40 - דירגו
סדנת יצירת גביע לקידוש היא סדנה מיוחדת של צריבת חול על גבי זכוכית ✔️ הסדנה הזו מתאימה לכל מעגל השנה ✔️ אנו מתאימים את התוכן וההדרכה למשתתפים ומספרים להם על הקידוש וחשיבותו של היין ✔️ לחצו על הסדנה לפרטים ותמונות »
3 - דירגו
מהו מנהג התשליך? נכיר את המנהג הקדום "להשליך" את המעשים הלא טובים שלנו ליד המים והדגים וניצור אקווריום צבעוני שאליו נכניס – לאחר הסבר על צורת הטיפול בדגים – דג זהב שהצלחנו לדוג בעצמנו.
4 - דירגו
סדנת הקלף וכתב הסת"ם מתאימה להפעלה לילדים, לבני נוער ולמבוגרים ✔️ התוכן וההדרכה מותאמים לגיל המשתתפים, לרמת הידע ולאופי הייחודי שלהם ✔️ בשל המחויבות ההלכתית ההתנסות בכתיבה הינה לבנים בלבד ✔️ לחצו על הסדנה לפרטים ותמונות »
10 - דירגו
סדנת יצירת ערכת בשמים משלבת תוכן ערכי ומותאם אליכם ויצירה עם מגוון חומרים מרהיבים ✔️ בשילוב הריח הנפלא של סוגי הבשמים שאנו מביאים אליכם ✔️ הפעילות מתאימה לבנות ולבנים ומומלצת לגילאי כיתה ג' ומעלה ✔️ לחצו על הסדנה לפרטים ותמונות »
13 - דירגו
סדנת אפיית חלות והפרשת חלה תעניק למשתתפים חוויה יצירתית מיוחדת ✔️ הסדנה משלבת תוכן והדרכה ולאחר מכן המשתתפים יוצרים בעצמם את הנלמד ✔️ הפעילות מותאמת לכל הגילאים והאפייה במקום בתנור מיוחד ✔️ לחצו על הסדנה לפרטים ותמונות »
7 - דירגו
סדנת מעבדת הכשרות מעניקה הזדמנות לחוות את בדיקת המזון בכלים מתקדמים ✔️ זוהי סדנה לימודית ומהנה שבסיומה נקבל פופקורן חם אחרי שבדקנו בעצמנו את הגרגרים ✔️ הפעילות מתאימה לכל מעגל השנה ✔️ לחצו על הסדנה לפרטים ותמונות »
שתפו באהבה
סדנאות חוויה יצירתית

סדנאות חוויה יצירתית

פעילות הסדנאות להכרת חגי ישראל הקיפה והגיעה ללמעלה מ-3537 נקודות בארץ ובעולם ומתרחבת בהתאם לחזון שהסברת הפנים והקניית הערכים בדרך נעימה ושמחה צריכה ויכולה להגיע לכל אחד ואחת. הסדנאות מופעלות במקצועיות ובהתאמה אצל כל המעוניינים בכך לרבות גנים, בתי ספר, מתנ"סים, קיבוצים, מושבים, רשויות, קהילות, חברות, ארגונים, עמותות, ירידים ופסטיבלים, אירועים ופעולות משפחתיות ועד לפעולות ממשלתיות וכלל ארציות.

סדנאות ופעילויות

בניית דגם ענק של בית המקדש סדנת בניית דגם בית המקדש וכליו זוהי פעילות חווייתית ומרגשת במיוחד וניתן להפעילה בשתי אופציות. בדף הזה נספר על בניית דגם ענק בגודל של 9 מטרים על 4.5 ובגובה של כמטר ועשרה. לפעילות זו דרושים לפחות 200 משתתפים בו זמנית. (לקריאה על פעילות מותאמת לקבוצה קטנה יותר לחצו כאן: […]

בניית דגם בית המקדש בקבוצה סדנת בניית דגם בית המקדש וכליו זוהי פעילות חווייתית מרגשת במיוחד וניתן להפעילה בשתי אופציות. בדף הזה נספר על בניית דגם קבוצתי שניתן לבנות על גבי שולחן בית ספרי ממוצע. (האופציה האחרת היא בנייה של דגם ענק שלבנייתו דרושים לפחות 200 משתתפים ועליו ניתן לקרוא כאן: סדנת בניית דגם בית […]

נר הבדלה איכותי מדונג טהור סדנת יצירת נר הבדלה מדונג דבורים, היא פעילות ייחודית שבה אנו יוצרים יחד את נר ההבדלה מדונג דבורים טהור. אנחנו יוצרים בעצמנו את הנר – מהתחלה ועד הסוף! בפעילות נשמע הסבר ותוכן מרתק ועשיר, מותאם בצורה מלאה ומקצועית למשתתפים, לרמת הידע ולאופי הייחודי שלהם. תוכן עשיר ומרתק מותאם אליכם כמו […]

פעילות לקייטנה סדנאות לילדים חגי ישראל

בקשת הצעה לפעילות

צרו קשר להתאמת הפעילות עבורכם

סדנאות יצירה פעילות לילדים בקיץ חגי ישראל

אכפת לנו מאוד

להעניק שרות מקצועי, מהיר ומסביר פנים, מהרגע הראשון של הקשר ועד לסיום הפעילות

הורדת קטלוג הסדנאות

בקטלוג זה ניתן לך מידע אודות הסדנאות הרלוונטיות לחודשים הקרובים.

לחצו על כפתור ההורדה להורדת הקטלוג

בקשת הצעה לפעילות

סדנאות קיץ לילדים בחופש הגדול

ניצור קשר להתאמת הפעילות הטובה ביותר

סדנאות יצירה פעילות לילדים בקיץ חגי ישראל

אכפת לנו מאוד

להעניק שרות מקצועי, מהיר ומסביר פנים, מהרגע הראשון של הקשר ועד לסיום הפעילות

בקשת הצעה לפעילות

סדנאות קיץ לילדים בחופש הגדול

פניה סדנאות קיץ לילדים בחופש הגדול

ניצור קשר להתאמת הפעילות הטובה ביותר

למידה משמעותית + חוויה יצירתית

סדנאות קיץ לילדים בחופש הגדול

נקודות על הסדנא